Garantie en klachten

/Garantie en klachten
Garantie en klachten2018-01-24T13:32:27+00:00

Garantie

Op alle trappen in deze webshop zit 3 jaar garantie.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Neem in dat geval contact op via ons contactformulier.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@onlinetrappen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via consument geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

webwinkelkeur banner

De waardering van www.onlinetrappen.nl/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.8/10 gebaseerd op 10 reviews.

Wij gebruiken cookies om onze website soepel te laten draaien. Als je verder gaat, gaan we er vanuit dat je ermee instemt. Uitleg Accepteren

Tracking Cookies

Deze cookies worden gebruikt om het gedrag van de gebruiker te analyseren en op basis daarvan verbeteringen aan de website te brengen.

Functionele cookies

Deze cookies zijn nodig om de website normaal te laten functioneren.